torstai 15. maaliskuuta 2012

Harmaa kotini

Kotini on tehty 60-luvulla tehtyyn rintamamies tyyppiseen taloon, johon on tyypillisesti myöhemmin tehty laajennus osa. Muuttaessani tähän taloon mieheni kanssa, teimme pintaremontin ja kaikki maalattiin mahdollisimman halvalla maalarinvalkoiseksi. Vihasin pitkään kaikkea mitä tässä talossa oli, mutta nyt kymmenen vuoden jälkeen olen pikkuhiljaa saanut talosta oman näköiseni ja siitä on tullut perheelleni ja varsinkin minulle vihdoin paikka jota voi kutsua kodiksi.

Rakastan kaikkea valkoista, harmaata, kulahtanutta, vanhaa ja kaikkea siltä väliltä ja vähän vierestäkin. Pidän käsillä tekemisestä ja minulla onkin aina pieniä projekteja kesken ja uusia alkamassa.

Laittelen tavaroita sinne tänne ja menee usein aikansa että ne löytävät oikean paikan.

 

Sisustan yleensä hyvin halvalla. Tavarat on hankittu kirppareilta tai saatu joltakin ylimääräisenä. Olenpa myös kolunnut joskus roskiksia ja löytänyt sieltä kaikkea pientä kivaa.

 Maalaan myös itse huonekalujani, sekä vanhempani ovat usein apuna sisustuskokeiluissani. Suureksi puutteekseni koen osaamattomuuteni ommella!


Mieheni uhkaa joskus polttaa tavaroita joita kannan kotiimme, mutta toistaiseksi mikään ei ole joutunut roviolle.


Rakastan pieniä yksityikohtia kunnes huomaan menneeni liiallisuuksiin.


Hetkittäin koitan löytää väriä kotiini kunnes huomaan että olen pian jo kyllästynyt värikkäisiin esineisiin...

Olen auttamaton hamstraaja jolla esineet menettävät merkityksensä koska eivät pääse esille ja oikeuksiinsa tilanpuutteessa....

Ei kommentteja: